Wat is het doel van jouw website? Start met Google Analytics!

”Super! We hebben een nieuwe website en zijn heel goed bezig!” Dit is een uitspraak die (kleinere) bedrijven maken wanneer ze onlangs de website hebben vernieuwd. Daarna laten ze de website voor wat het is en wordt er nauwelijks meer naar omgekeken. Zo werk het dus niet! Een website vraagt wekelijks, dan wel niet dagelijks, jouw aandacht. [...]
Lees verder

Hoe creëer je content voor jouw bedrijf/organisatie?

Content creëren is vast een van de vele taken in jouw dagelijkse werkzaamheden. Een taak die door bijvoorbeeld tijdsgebrek of budgettekort makkelijk opzij te schuiven is. Daar gaan we vandaag verandering in brengen! Contentcreatie hoort namelijk hoog op jouw prioriteitenlijstje te staan en hoeft niet zo tijdrovend te zijn als jij misschien [...]
Lees verder

SEO, mag ik ‘je’ tegen u zeggen?

SEO is een afkorting. Een afkorting die veel wordt gebruikt door online marketeers, maar steeds vaker ook door andere mensen binnen een bedrijf of organisatie. Dat komt omdat SEO belangrijker wordt door de razendsnelle ontwikkelingen van het internet. In deze blog stel ik SEO aan je voor en schrijf ik over Google en een goede basis voor dit [...]
Lees verder